Musik

  • Sebastian-
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #145566 av Sebastian-
Svar från Sebastian- i ämnet Musik
+ Sound of Silence av Simon and Garfunkel..
  • robert
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #145568 av robert
Svar från robert i ämnet Musik
Sebastian-är Niklas!!! För en dialog med sig själv för att andra ska tro på Niklas. Detta gör han för egen vinnings skull. Varför? Jag tror inte någon kan svara på den frågan riktigt, men kanske för att vinna respekt när han känner att ingen annan ger honom den respekt han behöver. Jag ser dig Niklas som en väldigt avundsjuk människa som inte kan få det du vill. Du står kanske inte heller ut med att se andras framgång. Du vill ha all makt själv, eller? Du avslöjar dig själv Niklas. Inser du det?

Jag studerar mänsklig natur. Tycker det är intressant. Jag vet att "John Kramer sa att om du nu är så frisk, varför försöker du då visa ditt självskadebeteende antingen fysisik eller psykiskt när du ger sken av att vara frisk egentligen. Vill du få uppmärksamhet på ett falskt sätt Niklas?
  • Sebastian-
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #145570 av Sebastian-
Svar från Sebastian- i ämnet Musik
Hehe, verkligen inte. Jag och Niklas är två helt olika personer, vilket Nissegossen kan verifiera.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 8 månader sedan #145580 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Musik
Robert, nu kommer jag inte ihåg vad sebastian kallade sig tidigare. Men det är olika personer.

Vars är världen på väg?
  • robert
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #145591 av robert
Svar från robert i ämnet Musik
Bindesstrecket ska bort!!
Mer
15 år 8 månader sedan #145596 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Musik

Sebastian- skrev: Hehe, verkligen inte. Jag och Niklas är två helt olika personer, vilket Nissegossen kan verifiera.


Sant! Sebastian heter ak000 som inloggad!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum