Populärmusik

Mer
15 år 8 månader sedan #147042 av maktlös
Populärmusik skapades av maktlös
Yelle


OK, detta är en remix, MEN kolla in skorna. Det är för bra.

... re=related

Ni vet, ibland när man ser vissa tjejer så är det nästan så att man känner att detta ej går att motstå därför är det lika bra att börja samla in stålar av sina vänner för att ha råd att bjuda på en drink. Så är inte fallet här. Detta får mig att vilja spara och samla in pengar för våra barns framtid... Så jävla bra är detta.

Le Tigre

... re=related

Ok detta. HELT jävla off the scale.

Amanda Palmer


Ni vet tjejen i The Dresden Dolls. Nytt solo album på gång.
Det som är grymt bra med Mrs. Palmer är att hon har fan koll på saker och ting. Hon vet hur man dansar på stång, hon extraknäcker ( inte för att hon behöver det ) som levande staty. Hon gör allt möjligt sålänge det har med konst / kultur att göra.

Chicks On Speed

... re=related

Dessa tjejer har jag altlid tyckt om, dem gör bra musik, och framförallt så kommer dem med unika grejer. Såg en av deras shower för något år sedan. Det fann inte en människa i hela lokalen som var över 25 ( förutom tjejerna i chiks on speed då såklart ). Helt plötsligt står jag öga mot öga med en ca 60 årig snubbe som sa sig följt chicks on speed sedan dem bildades. Slutade med att jag och gubben söp ner oss och ploppade E.



Ok gott folk er tur, fyll på!
Mer
15 år 8 månader sedan #147061 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Populärmusik
Hej Maktlös! Vet du någonting om MAC datorer och bor i Göteborgs området, kan jag förmedla ett jobb! Min svåger har en MAC och han behöver hjälp med sin skrivare. Det är en gammal dator som han behöver hjälp med och han har ingen Internet uppkoppling! Han har bett mig hålla utkik efter någon som kan MAC.

Han bor i Lindome utanför GBG, säger bara att i så fall får du själv förhandla om priset....

Ursäkta att jag kapar så här rakt av, men tror mig veta att du antingen bor i GBG eller strax utanför och att du kan datorer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 8 månader sedan #147136 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet Populärmusik
Jag är en flitig Mac-användare. Jag flyttade dock ifrån göteborg för nästan ett halvår sedan annars hade jag gladeligen hjälpt till.
  • Sebastian-
  • Besökare
  • Besökare
15 år 8 månader sedan #147140 av Sebastian-
Svar från Sebastian- i ämnet Populärmusik
Sök på Desmond Dekker så lär du i varje fall hitta en bra låt.
Mer
15 år 8 månader sedan #147141 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet Populärmusik
Det där var bra grejer! Mer sånt, länka gärna till youtube så man slipper pilla så mycket själv =)
Mer
15 år 8 månader sedan #147151 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Populärmusik

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum