Hjälp med framsidan av min nya bok!! Någon med idéer?

Mer
13 år 9 månader sedan #314740 av Aspergergirl


Nu provar jag att lägga in en länk här till en bild på mig, tagen idag, helt nyklippt. Jag är ingen skönhet direkt men jag tycker faktiskt att jag passar bättre i denna frisyren än i mitt långa hår som jag haft i flera år. Så nu ska jag ha denna frisyren tills vidare... =) /A-C
Mer
13 år 9 månader sedan #314752 av Tikki
Du kanske kan ha med flera saker utan att dessa är tydliga, som tex foto är. Mer att det är diffust, som en del av omslagets helhet.
Hästar och katter är ju en del av Ditt liv. Jag tänker också på de traditionella teatermaskerna, med en glad och en ledsen gubbe.
Mer
13 år 9 månader sedan #314763 av Ready
Aspergergirl,

Det finns färdiga försättsblad i Word om det är det ordbehandlingsprogrammet du använder. De försättsbladen är lite tråkiga men rätt proffsiga.
Mer
13 år 9 månader sedan #314804 av Ready
Är det inte lite konstigt att det är så många böcker på Vulkan som saknar omslag. Det är ju inte så svårt att göra ett själv. Det är bara att att hämta en gratis bild samt skriva en text.
Mer
13 år 9 månader sedan #314822 av Ready

matterik skrev: automatisk skrift av Mattias Almlöf


Jag såg att den var väldigt dyr på Vulkan. Är det för att det är många sidor eller har du själv valt att göra den dyr?
Mer
13 år 9 månader sedan #314856 av Aspergergirl
Ja det var som attan vad dyr den var! Får du några böcker sålda till det priset Mattias? Här är min bok på Adlibris (om någon har missat det):

www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186407864

/A-C