dANSA

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36297 av
dANSA skapades av
Någon som kan hjälpa mig?

Har hört en låt jag fått på skallen: Dancing With myself, if I look all over the world and there´s everytype of girl, but their empty eyes seems to pass me bye, so I´ll sink another drink...´cause it´ll gives me time to think..."

tYP... :)
Mer
18 år 1 månad sedan #36305 av Oktober
Svar från Oktober i ämnet dANSA
Det er fra en låt av Billy Idol som heter Dancing with Myself. Resten av teksten finner du her www.azlyrics.com/lyrics/billyido ... yself.html


Heihopp, forresten. Dette er min første post på Viska og jeg håper det ikke forvirrer dere at jeg skriver på norsk. Merkelig nok finnes det ikke noe lignende forum for normenn så derfor har jeg funnet veien hit isteden.

Akkurat nå har jeg litt liten tid så jeg rekker ikke å presentere meg noe videre, men det er nok ikke siste gang dere ser meg her. :D
Mer
18 år 1 månad sedan #36308 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet dANSA
Välkommen! Det brukar inte vare så ofta vi har Nabon här! :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 1 månad sedan #36309 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet dANSA
Eller skulle jeg skrive på nynorsk? Velkommen! vi bruker icke sae ofte ha nabon hear!

Ursäkta mitt försök, men jag gör mitt bästa!
Om det inte blev bra en dag, så var det i alla fall det bästa jag kunde den dagen! :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum