Green Earth Theme Video - Save The Planet.?

Mer
5 år 11 månader sedan #1057432 av charlie2
bostads husen ,hushållen i svergie tex hyres hus mm borde utveckla grönt kretslopp med sol-energi och ej ge i från sig farligt avfall mm.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057438 av charlie2
här är ett par punkter gällande miljon som jag skrev ner 2007


1. sophantering och industrin svergie måste villa på och bygga på grönt kretslopp totalt
vill säga som i naturen med mickro organismer ,svampar som bryter ner farligt avfall precis som inne i skogen som naturen gör med ett dött djur .
Att bränna alla soppor i dag på ragn-hells sopp stationer gör ju bara att de farliga gaserna som koldiexoid mm hammnar uppe i autmosmfären och förstör ozon lagret miljön och på så sätt på skynndar de stora klimat-förändringarna i världen.
Alltså totalt grönt -kretslopp (Återvinning)dära när det gäller industrin och sopp avfall..
Att bränna upp soppor och avfall är helt fel ute..i stället så borde man bara bryta ner dem och återanvända dem igen..

2. fosilla bränslen fast med ekonomiskt styr-medel på dem och höj skaten dära och belöna dem som utvecklar Gröna alternativ till olja ,bensin. tex raps ,naturgas,Etanol,Sol-energi mm.

3. när gäller kärn-kraft verk frågan utveckla sol och vind kraft och gröna
alternativ källor i stället och satsa på dem..

4. bostads husen ,hushållen i svergie tex hyres hus mm borde utveckla grönt kretslopp med sol-energi och ej ge i från sig farligt avfall mm.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057439 av charlie2
2008-06-04 12:07:08
Mer
5 år 11 månader sedan #1057450 av memphis
Bra att du engagerar dig Charlie :tummenupp Det är hoppingivande att höra optimister i detta :flex
Mer
5 år 11 månader sedan #1057468 av charlie2
jag har kollat alla partier socialdemokraterna och moderaterna och vänsterpartiet.

och de ända som bryr sig om miljön och climate change verkar vara miljöpartiet.

som sagt jag har rekat på deras hemsidor och kollat vad de står för och det är bara miljöpartiet som bryr sig kring detta ämne resten av partierna verkar strunta totalt i miljön.

så det blir nog en röst på miljöpartiet i nästa val.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057504 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum