Konstnärstråden

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253851 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Konstnärstråden
Vad symboliserar de Geta, vet du det? Och DU VITTRAD, HAN VAR SÄKERT AVUNDSJUK DEN LÄRAREN FÖR ATT GE DIG EN KNÄPP PÅ NÄSAN, SÅ DU TAPPA TRON PÅ DIG SJÄLV, SÄKERT HANS AVSIKT MED DET HAN SA, HAN SÅG ATT DU HAR FÖRMÅGAN ATT FÖRMEDLA I DITT KONSTNÄRSKAP, KÄNDE AVUND, FORTSÄTT MÅLA OCH FOTOGRAFERA. DET KOMMER ATT FÅ DIG ATT GÅ VIDARE.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253854 av Geta
Svar från Geta i ämnet Konstnärstråden
Det står i länken som jag skickade vad korparna Hugin och Munin symboliserade.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253856 av spasy
Svar från spasy i ämnet Konstnärstråden
Fin bild på korparna, bra gjort.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253857 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Konstnärstråden
Det var till dig då jag vände mig till då Geta, inte Vittrad som jag tror jag skrev, trodde också målningen var ett fotografi, ta upp målningen igen, du är exceptionellt bra, tack för upplysningen, Vittrad lika bra.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1253862 av spasy
Svar från spasy i ämnet Konstnärstråden
Tog de här bilderna förra vecka. Kom väldigt nära älgen c:a 3-4 m från den.



Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253867 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Konstnärstråden
DET VAR RÄTT FRÅN BÖRJAN VITTRAD SOM MÅLAT KORPARNA.MEN INTE MER OM DET NU.
TILL SPASY TROR DU KAN ODLA DITT INTRESSE FÖR NATUR OCH DJURFOTOGRAFIER. VÄLDIGT BRA BILDER, BILDEN TYDER PÅ ATT DU FINNS ETT SAMSPEL MELLAN DIG OCH ÄLGEN, FULLKOMLIG TILLIT.KÄNNER ATT DET HÄR KAN VARA DET SOM KAN BLIR DIN VENTIL OCH TAR DIG UT PÅ ANDRA SIDAN, GLÄDJEN TILL LIVET, TA HJÄLP AV DIN KP OCH SE HUR NI KAN FÖRVALTA GÅVAN ATT MED DIN BLOTTA NÄRVARO SKAPA EN FULLKOMLIG TILLIT MELLAN DIG OCH DJUR. VET ATT DU OCKSÅ KAN TA OERHÖRT VACKRA BILDER PÅ NATUREN. ODLA GÅVAN, VINSTEN BLIR TILL HÖGSTA POTT FÖR DIG OCH SOM SEN I SIN FÖRLÄNGNING BLIR TILL GLÄDJE TILL SÅ MÅNGA FLER.