Hjälp mig i mitt sökande!

Mer
17 år 8 månader sedan #46409 av Saari
Jag letar efter namnet på en tjej som är schizofren och som skrivit en diktsamling. Jag har för mig att titeln hade något med "brand" att göra, men det räcker inte att googla på de grunderna. Jag tänkte att det kanske är någon här som vet vem jag pratar om. Jag skulle nämligen gärna vilja läsa den. Har hon inte en användare på lunarstorm och helgon? Det var där som jag fick upp ögonen för henne men som jag tappade bort.
Mer
17 år 8 månader sedan #46422 av anna
Svar från anna i ämnet Hjälp mig i mitt sökande!
det är inte sofia åkerman eller berny pålsson?
Mer
17 år 8 månader sedan #46426 av Saari
Svar från Saari i ämnet Hjälp mig i mitt sökande!
Nej, det är jag säker på att det inte är för att jag läst båda deras böcker. Är ganska säker på att det är en diktsamling också

Vänta nu, heter den inte Kallbrand?
Mer
17 år 8 månader sedan #46434 av anna
Svar från anna i ämnet Hjälp mig i mitt sökande!
Kristine Persson!

sökte på www.libris.kb.se och hittade henne.
  • spoky
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46464 av spoky
Svar från spoky i ämnet böcker
ja har läst en del böcker men den som varit bäst är Ingen dans på rosor den handlar om en tjej som är shizofren och hamnar på psyket pga sina föräldrar kände ig en mig jätte mycket och önskade att ja va hon osv..låter lite konstigt men så är detjust nu sitter ja och funderar på att skära mig i armarna..vet inte varför????
  • spoky
  • Besökare
  • Besökare
17 år 8 månader sedan #46467 av spoky
Svar från spoky i ämnet skär mig
jag började skära mig men de gjorde för ont har inte tillräckligt med ångest för att klara av det de är bra...skär lite på armarna för ja läste om en annan som gjorde de..tror de va aspergirl eller nåt...fan va ska man göra om man vill in på psyket men inte är tillräckligt sjuk???? kan sakna de stället ibland..så bra med personal där..men väl där vill ja bara hem orka rinte stanna =(( vet inte vad ja ska göra????