Förhoppningsvis ny TV ikväll!

Mer
5 år 4 månader sedan #1115609 av Kloppe
Jag fick min nya t.v, en LED 32", i förrgår. Den funkar bra. Kostade 2000:-. Det är min julklapp till mig själv.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 4 månader sedan #1115612 av Nissegossen
Kunde ha köpt en 33 tums TV för mindre pris än min 27 tums skärm det föll på det att det just en TV, jag ville inte betala licensen. Blev erbjuden en TV utav min KP han sade 44 eller 55 tum bara några 100 lappar. Jag frågade är det en skärm eller TV. Det kröp fram att det var en TV. Eftersom jag hade i närområdet vid min förra lägenhet han sade på min fråga går det att ta bort det som gör den till TV och då använda den som skärm? En sade hur skulle det gå till? Samt en reparatör också honom kände jag innan jag flyttade hit för 26 år sedan numera är han min granne här. Han sade ta emot TVn det är ingen som märker det.

Jag sade till min KP, tack men nej tack.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1115626 av Richard
Min nya TV, med hemmabio-system...

Mer
5 år 4 månader sedan #1115801 av Admin1
Ser läckert ut. Jag kör med en tjock-TV. Har sett sådana på secondhand för 50 kr och de verkar svårsålda.
Mer
5 år 4 månader sedan #1115820 av Richard
Ja, när jag köpte min första platt-TV, så försökte jag skänka bort min gamla tjock-TV på Flashback. Men det var ingen som ville ha den, förutom en, om jag kunde köra ner den till Malmö, men det gick jag inte med på...

Den hamnade på tippen.

Jag frågade också på loppisar om de ville ha tjock-dataskärmar, men de sa att de inte ville ha det. Även de hamnade på tippen.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1115823 av Utomjordingen
Jag har en tjock tv i förrådet som kostade runt 10 tusen kronor men som jag har aldrig lyckas bli av med. Jag har erbjudit typ 500 kronor om någon tar bort min tjock tv från förrådet - men ingen vill. Antagligen för att Tv:n väger för mycket... .
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Utomjordingen.