Vad tittar du på för serie eller film just nu?

Mer
5 år 2 månader sedan #1127070 av Geta
Det har jag flera gånger bett om- att man själv kommenterar en film som man sett. Jag brukar inte heller titta på inläggen med filmer. För snart ett år sedan blev Viska avstängt från webbhotellet i Danmark. En medlem spottade ur sig youtube-inlägg med filmer. Det uppfattades som en spamrobot. Är det ett ungdomsfenomen att vara så intresserad av youtube? Det skulle bli tusen gånger mer intressant om man berättade varför man rekommenderar en viss film. Ibland misstänker jag att man inte själv har sett filmen som man postar.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127110 av Vittrad
Har börjat kolla på dokumentärserien "Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes" på Netflix. Serien är i fyra delar (hittills) och handlar om intervjuer och inspelningar med den ökända seriemördaren Ted Bundy då han satt på death row i väntan på att avrättas. Har bara hunnit kolla på ett avsnitt än så länge, så lite svårt att utvärdera serien, men den verkar intressant.

Här är trailern för den som är intresserad:

Mer
5 år 2 månader sedan #1127124 av harrypotter
Scene from the movie Braveheart with Walter fitz Gilbert of Cadzow (Lord Hamilton) interacting with Edward I of England (Longshanks) daughter in-law, Isabella of France.


Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1127164 av harrypotter
Tror ni seriöst att världen är den värld ni råkar tro på. Ni måste verkligen känna er lurade.


Last edit: 5 år 2 månader sedan by harrypotter.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1127165 av harrypotter
Det finns något med den här jag gillar. Får fundera på varför? Och hur? Och när?

Last edit: 5 år 2 månader sedan by harrypotter.
Mer
5 år 2 månader sedan #1127568 av harrypotter
När man känner att man passerat 300 år, var hör man då hemma?