Utställningen med bilder från Gotland

Mer
16 år 9 månader sedan #83273 av Isa-Alise
Nu har vernissaget varit... det kom 40- 50 personer och besökte utställningen... jag fick en hel del tavlor sålda...

Jag blev jätteglad... det är så roligt när någon tycker så mycket om en bild jag har målat att de vill ha den i sitt hem...

Jag fick flera blombuketter också... både släkt och vänner kom dit, och även den kontaktperson jag hade för 10 år sedan och den samordnare jag hade tidigare, men som gått i pension...

Omdömmen blev att jag hade fångat det gotländska ljust bra, att tavlorna var ljusa och vackra... de orden värmde mycket...

Jag är helnöjd med utställningen...
Mer
16 år 9 månader sedan #83276 av agnes1
Grattis Isa-Alise. Vad roligt att det gick så bra.Kan du inte lägga in några bilder på dina tavlor i galleriet.Du som diktar så vackert målar säkert likaså. Kram
Mer
16 år 9 månader sedan #83277 av Nissegossen
Vad kul, Isa-Alise! Det att det var så mycket respons på vad du gjort!

Gick utställningen ihop sig penningmässigt?

Hade jag varit i närheten, så hade jag kommit, om inte annat så för att eventuellt prata med dig!

En eloge till dig Isa-Alise! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 9 månader sedan #83278 av Isa-Alise
Tack!!!

Jo, jag har fått tillbaka kostnaden för papper och färger, och för ramarna... och lite till (sen kan man ju se resan till Gotland som en omkostnad)... men jag anser att det gått ihop...
Mer
16 år 9 månader sedan #83309 av Admin1
Gratulerar! Väldigt starkt av dig att ordna en utställning, så där. Det kräver ju både mod och kraft, som många här säkert inte skulle orka med. Du måste vara rejäl återhämtad.
Mer
16 år 9 månader sedan #83318 av Aspergergirl
Åhhhh vad KUL! GRATTIS Isa-Alise!! Så underbart att det gick så bra för dig! Det är verkligen inte dåligt. Jag önskar att jag fick se dina tavlor. De är säkert jättefina. Lycka till i framtiden med måleriet! Kram A