psykiatrisk "medicin" orsakar allvarlig psykisk st

  • Annonscenter
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 dagar sedan #120921 av Annonscenter
Jag har allvarlig psykisk sömnstörning enbart p.g.a. "läkemedel" och "den här schizofrenin". Förut när jag "knarkade" marijuana var jag helt somatiskt frisk t.o.m. enligt "vården", sov perfekt, skrev 1.9 på högskoleprovet, IQ 150 enligt mensa, examen från handelshögskolan, innan borgenärens rättigheter systematiskt eliminerades och allt bara blev kemikaliedosfrågor om hur de ska sticka en i ryggen. Vad vet du om vetenskaplig empiri? Man måste kunna visa med experiment att det man säger är sant, annars är det inte vetenskap. Psykotiska möss bevisar ingenting om dig. Jag är inget undantag, jag är en vanlig människa som råkade låna ut för mycket pengar och fick upptäcka att en borgenär har inga som helst rättigheter, läkaren säger "så", så du säger också "så".
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 5 dagar sedan #120932 av

Annonscenter skrev: Jag har allvarlig psykisk sömnstörning enbart p.g.a. "läkemedel" och "den här schizofrenin". Förut när jag "knarkade" marijuana var jag helt somatiskt frisk t.o.m. enligt "vården", sov perfekt, skrev 1.9 på högskoleprovet, IQ 150 enligt mensa, examen från handelshögskolan, innan borgenärens rättigheter systematiskt eliminerades och allt bara blev kemikaliedosfrågor om hur de ska sticka en i ryggen. Vad vet du om vetenskaplig empiri? Man måste kunna visa med experiment att det man säger är sant, annars är det inte vetenskap. Psykotiska möss bevisar ingenting om dig. Jag är inget undantag, jag är en vanlig människa som råkade låna ut för mycket pengar och fick upptäcka att en borgenär har inga som helst rättigheter, läkaren säger "så", så du säger också "så".


Du, har du tänkt på att det var marijuanan som kanske utlöste din sjukdom? Så hylla för fan inte olagliga droger bara för att du mådde bra då. Den öppnar portar i hjärnan som man egentligen inte ska rota i.