Jag ska sluta med medicinen!

Mer
14 år 8 månader sedan #236491 av mopa
Svar från mopa i ämnet Jag ska sluta med medicinen!
Lycka till. Hoppas att det går bra. :D
Mer
14 år 8 månader sedan #236514 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Jag ska sluta med medicinen!
Grattis och lycka till. Ta det lugnt och rapportera gärna.
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #236678 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Jag ska sluta med medicinen!
I dag är det injektionsdag eg. Jag ringde dem och bad om tabletter ist att trappa ner med.
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #236682 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Jag ska sluta med medicinen!
Jag är lite orolig att man ska anse att jag är sjuk och hamna på psyket. Jag själv brukar stå ut med mina psykoser. Jag kan tom gilla att vara psykotisk. Det blir mer action då! :) Men jag oroar mig för att andra ska tycka att jag "flippar ur". För min del är jag glad bara jag slipper medicin och biverkningar om folk bara kan låta mig vara ifred också! Jag skulle kunna fortsätta ta medicin bara för att slippa att folk lägger sig i om jag inte tar.

Det var skönt att berätta det för er, för ni försöker inte tvinga mig att fortsätta ta medicinen! Det uppskattar jag! E så less på allt tvång och såna påtryckningar. Funderar faktiskt på att ta injektionen i dag ändå. När jag får välja själv är det ok. Nåt som medicinen tagit bort är mina nattliga andebesök. Jag blir paralyserad och rädd när det sker och det är skönt att slippa det om nätterna. Sover bra nu. Jag tror att medicinen stänger av delar av hjärnan som är mottaglig för den "andra sidan". Jiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa!!! Jag är glad nu! Vill bara pussa er! För ni är så SNUTTIGA! hehe
Mer
14 år 8 månader sedan #236686 av Nissegossen
Admin, du har tagit min snuttefilt jag hade förr, den är borta!
Jag vill ha mitt alter ego till baks på viska!

Missförstå mig rätt! Jag vill inte byta avatar, men vill kunna se min anamnes!

Du Jaana du har fått min gamla snuttefilt, för det måste bara du som fått den. Genom någons förmedling!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #236689 av bonnie
Svar från bonnie i ämnet Jag ska sluta med medicinen!
jag trappade ner lite själv med medicinen... just för att bara kolla om läkaren hade rätt..
och få ha lite känslor igen... kunna gråta lite...
jovisst... de hade dem.. allt tillbaka igen.. lätt att romantisera när man inte upplevt det
på ett tag... nu är det inte så kul längre... :( men har höjt igen med en förhoppning att
det stabiliseras snabbt...

kram kram

/bonnie..