överdosering

Mer
14 år 7 månader sedan #248529 av Räven
Svar från Räven i ämnet överdosering
det kommer nog funka ska du se ;)

tala gärna om hur det känns efter att du tagit dom
Mer
14 år 7 månader sedan #248531 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdosering
Jag blir bara trött den dagen jag får injektionen, annars är jag hur pigg som helst. Måste ta theralen till den ibland för att kunna somna, men jag har ju trilafon i injektionsform och det är skillnad på tabletter och injektioner, men när jag tar theralen, så brukar jag ta en 4mg trilafon också, har fått för mig att jag behöver det då.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #248533 av Räven
Svar från Räven i ämnet överdosering
theralen funkar inte alls på mig......tog 6ml en gång men märkte ingenting den natten och inte på dagen efter heller
Mer
14 år 7 månader sedan #248535 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdosering
Jag sover tungt på theralen och har hangover och är seg och trött dagen efter, men det beror nog på att jag tar dem väldigt sällan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #248536 av Räven
Svar från Räven i ämnet överdosering
önskar det hade funkat på mig med.....men jag gäspar inte ens när jag provat rohypnol....

i början funkade propavan men inte nu längre.......har haft flera års uppehåll men funkar ändå inte längre...

jag vet inte varför jag tål så mycket mediciner.
Mer
14 år 7 månader sedan #248537 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet överdosering

Räven skrev: theralen funkar inte alls på mig......tog 6ml en gång men märkte ingenting den natten och inte på dagen efter heller


Jag har tagit som mest 7ml Theralen på en dag. Då blev jag bara "vanlig", var mycket uppriven innan. Andra gånger har jag blivit drogad av 1ml, visserligen av första gångerna jag tog Threralen men ändå. Tror det beror mycket på hur man mår innan.