Angående benso

Mer
13 år 7 månader sedan #340254 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Angående benso
Om du inte tar det varje dag, så är nog risken för beroende liten. Om man måste höja dosen för att få effekt mot ångesten är ett tecken på att beroende kan utvecklas, liksom om man känner att man måste ta det varje dag. Tar man Oxascand 45 mg varje dag kan nog effekt avta efter någon månad.
Mer
13 år 7 månader sedan #340308 av IRL
Svar från IRL i ämnet Angående benso
Ta det lugnt med benson. Se efter andra alternativ om möjligt..
Mer
13 år 7 månader sedan #340358 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Angående benso
Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 6 månader sedan #340394 av lärjungenMatteus
Svar från lärjungenMatteus i ämnet Angående benso
Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 6 månader sedan #340779 av digicat
Svar från digicat i ämnet Angående benso
Bensoberoende smyger sig på. Var försiktig! :!:

Ni kan läsa om mitt bensoberoende här:
digicat.blogg.se
Mer
13 år 6 månader sedan #346872 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Angående benso

Insomnia011 skrev: Fantasio, ett tips är att endast ta Oxascand när det är som totalt värst för dig.
Ha i åtanke att den värsta ångesten går över efter ca 20-30 minuter och bara så att du vet, ångesten i sig kan inte göra så att du dör.
Men då du får så fruktansvärd ångest så tar hela vid behovs dosen (45mg) och försök att lägga dig i din säng och andas så lugnt du kan och du kan lyssna på musik du tycker om för att distrahera ångest tankarna.
Hoppas att det jag skrev var till någon nytta Fantasio.
Mvh/Insomnia011

Bull, bull. Vet inte vad du har för ångest, but I'll tell you: riktig ångest går inte över på några 30 minuter. Den kramar själva skiten ur dig timme efter timme om man inte tar något.
Och, mycket ångest i livet tar faktiskt livet ur dig. I förtid. Forskarna brukar tala om 5-10 år kortare livslängd för de med långvariga ångestproblem.
Detta bagatelliserande av ångest gör mig bindgalen. För mig är det ångesten som skapar psykoser, inte tvärtom. Skräckväldet rår så länge ångesten består.

Ta er på lämpligt ställe ni som påstår att ångest "bara är en känsla". Vad är hallisar då? Jo, uttryck för känslor. Vanföreställningar är en följd av ångest. Ångesten ligger till grund för de flesta psykoser.
Sedan kan ni ju köra med er "stopp-i sanden"-parapsykologi hur mycket som helst.
Så länge ni inte erkänner ångesten som ett primärt sjukdomstillstånd kan ni gott fara i era raketer till Hades.