Hur ofta glömmer du att ta din medicin?

Mer
18 år 6 månader sedan #25874 av Q.L
Glömmer lite då o då med någon eller några timmars mellanrum... märker det vanligtvis ganska fort.
Mer
18 år 6 månader sedan #25881 av Undrande

Malachi skrev:
Hihihi. Noctstavning. Alltid lika myys att se.



hehe, jepp.
myys!

fast nu e det slut för några veckor iaf.
:(
Mer
18 år 6 månader sedan #25934 av Malachi

Undrande skrev:

Malachi skrev:
Hihihi. Noctstavning. Alltid lika myys att se.



hehe, jepp.
myys!

fast nu e det slut för några veckor iaf.
:(


VEt hur det är, särskilt när man har vänligheten att dela med sig till sin respektive, som i sin gengäld går o gömmer sina zopiklon-kartor.. Tihi.. :lol:

Snart är det iaf läkarbesök.

Mitt frikort hos apoteket går dock uut! :cry:
Mer
18 år 6 månader sedan #25942 av Undrande
ååh, det gör ju mitt me!
jag måste gå imorrn!
ååh.

tur att du påminde mig!
Mer
18 år 6 månader sedan #25946 av Aspergergirl
Jag glömmer ta min medicin kanske 2-3 ggr i månaden. Brukar dock upptäcka det efter några timmar. Jag får utdelad all medicin i en dosett eftersom jag överdoserat så mycket att jag inte får ha hand om några större mängder åt gången. Det syns tydligt i dosetten om jag missat någon medicin. Jag upptäcker det när jag ska ta nästa tablett att jag glömt föregående. Har Efexor också och har aldrig missat den en hel dag, annars vet jag hur snurrig världen blir av den om man inte tar den. Förra gången jag fick Efexor och slutade med den blev jag jätteyr och konsigt i huvudet. Det var inget roligt alls det, så jag förstår er andra hur ni reagerar om ni glömmer den en dag eller liknande.

/A
Mer
18 år 6 månader sedan #26022 av Malachi

Undrande skrev: ååh, det gör ju mitt me!
jag måste gå imorrn!
ååh.

tur att du påminde mig!


Brukar normalt komma upp till frikort efter ett uttag, så november är en körd månad för mig, hehe. BLeh, men sen är det iaf grattis grattis till miig.