överdos av stilnoct?

  • osso
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 vecka sedan #37153 av osso
Svar från osso i ämnet överdos av stilnoct?
Undrande:
Nä det var inte värt det. Jag mådde bara dåligt av 2 tabletter. Inte att rekomendera. Antingen sover man på 10 milligram eller så låter man bli tabletten.

Maj
Mer
18 år 1 vecka sedan #37162 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet överdos av stilnoct?
Stilnoct kan framkalla konfusion, minnesstörningar och hallucinationer, men det är inte så vanligt utan drabbar 1/100-1/1000.
Mer
18 år 1 vecka sedan #37174 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?
Stilnoct är jättebra man sover bra,
men man kan göra lustiga saker dagen efter,
Mer
18 år 1 vecka sedan #37179 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?
Jag har käkat en hel karta på en kväll en gång. Effekten var som att vara spyfull utan att må illa. Men bieffekterna var panikattacker och annat shit som var fullständigt förödande för mitt liv. Ska du knarka lite så gör det utan piller! Det är inte att leka med.
  • Artie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 vecka sedan #37218 av Artie
Svar från Artie i ämnet överdos av stilnoct?
Stilnoct är ju mest farligt ifall du skadar dig själv när du är påverkad pga. hallucinationer eller knäppa små idéer. Det är svårt att dö av överdoser på det.. Näsintill omöjligt skulle jag tro.
Mer
17 år 10 månader sedan #42346 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet överdos av stilnoct?
Det va jag som drog upp ämnet från första början, efter allt jag fått reda på så tyckte jag, nej jag borde kanske inte ta självmord, men jag fick reda på att killen som våldtog mig inte satt i fängelset, jag fick panik & svalde 9 sömntabletter däribland stilnoct & propovan eller va dom heter. Jag fick minnesluckor från kl 16 på torsdagen till kl 3 på fredagnatten, jag hallucinerade & var helt borta, mamma fick inte kontakt med mig & ringde efter ambulans. Jag kommer ihåg vissa bitar då jag magpumpades, trodde först att allting va dröm men när jag vaknade i sängen på sjukhuset så förstod jag att allting va verklighet, jag överväldigades av 2 känslor, en besviken för att jag inte lyckats, & en stor sorg, jag fick inte träffa pappa i himlen & jag va så nära att dö, jag kunde ha lämnat allting, min bästa vän vicky, det var hon som tog mig hem till mamma, hon räddade mitt liv. Nu vet jag att jag aldrig mer igen ska ta överdos.