Vilka mediciner var fel för just dej och varför?

Mer
9 år 3 månader sedan #708913 av Kloppe
Edronax -mådde rejält illa av den efter ett tag.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
9 år 3 månader sedan #708914 av zoegas
Varför e din avatar mycket större än andras?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 3 månader sedan #708915 av lärjungenMatteus
Alla som tror på honom blir fria från all skuld och förklarade rättfärdiga, något som den judiska lagen aldrig kunnat göra.
Mer
9 år 3 månader sedan #708917 av Utomjordingen
Jag hade Trilafon injektion under 1990–talet som inte hjälpte mig utan medicinen gjorde mig bara kronisk trött så jag inte orkade jobba kvar på biblioteket. Sov bort cirka 50 % av all min tid under hela 1990–talet!

Sen under 2000-talet fick jag Risperdal tabletter som var bättre för tröttheten försvann och jag hade inga tider att passa till psykiatrin längre för att ta min medicin men trygghetskänslan försvann också som jag annars hade innan för skräck känslorna började komma mer och mer tillbaka, nådde kulmen för några månader sedan - skala 1-10 så var amygdalan 10. Det var lite uppvaknade att sluta med Trilafon injektion men så började jag skaffa övervakningskameror, spionprylar med mera för att åter få kontroll över mitt liv.

Nu idag (sen oktober månad år 2014) år 2015 så har jag Risperdal injektion – kanske känner av att jag är lite mer trött fast jag har sovit länge. Nackdelen idag är att jag måste passa 2 tider varje månad för att ta min medicin.

Hursomhelst, jag har sagt det förr och säger det igen. Satans ljuden (skriket inne i mitt huvud) består än idag sen år 1990 trots mediciner/behandling och som är grundproblemet = kronisk psykisk sjuk!

Röster (hörselhallucinationer) och projektoröga (som spelar upp filmsnuttar framför mig på en genomskinlig duk) med min spejsade boll som jag ser när jag blundar...

Det är inte så roligt att ha projektoröga där jag ibland kan se andra människors storys och drömmar/tankar!

Inte direkt så som på bilden (för jag har inga glasögon) men nästan:

Admin1 skrev: Kanske dags att fundera på Clozapine för då kan du troligen slippa detta.


Ja Admin1, jag ska fundera och kanske nämna om Clozapine till överläkaren eftersom jag inget har att förlora men det är ändå psykiatrin som har sista ordet.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
9 år 3 månader sedan #708927 av Miika
Zoloft-hypomanier
Zyprexa-övervikt på kort tid
Zeldox-muskelryckningar
Abilify-kunde inte sitta stilla
Seroquel-trötthet
Mer
9 år 3 månader sedan #709248 av Admin1
Jag tror att du säkert kan få Clozapine av överläkaren för de brukar vara positiva till preparatet. Det är inte heller särskilt dyrt.