Det bara flödar med självmordstankar (Olanzapin)

Mer
7 år 3 månader sedan #900859 av Nissegossen
Du, kom ihåg att Gud vill ingen människas död.. Alla sådana tankar kommer icke från Gud och en gång vart jag räddad hemma vid mitt eget köksbord och jag var beredd att köra förskäraren som låg på bordet och köra den i mig. Någon sade inom mig, gör dig själv ingen skada och det samma säger jag till dig.

Hade det inte varit, hade jag inte postat detta. När du blir i min ålder, kan du själv skriva av din erfarenhet och dela med dig till andra.
Gör dig själv ingen skada!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #900903 av Friberg
Admin har helt klart en poäng. Inga/minskade självmordstankar vs "tråkigt att ta prover en gång i månaden" låter ju som en nobrainer. Såklart en annan femma om du har nålfobi. Har du någon dödsönskan/suicidplaner? Tycker absolut du ska ta ett snack med mottagningen. Hoppas du mår bättre snarast
Mer
7 år 3 månader sedan #900904 av Lelle
hej och välkommen till forumet. k jo, jag var självmordsbenägen förut mitt under en panikattack, det var nära att jag omkom, låg inne på akuten efter det. jo jag har mycket självmordstänkande nu, på måndag kontaktar jag dem..
Mer
7 år 3 månader sedan #901015 av Lelle

733215 skrev: Gör olanzapinet så du går upp i vikt?


vägde mig alldeles nyss, det tyder snarare på liten nedgång alternativt oförändrat. har inte tränat de sista dagarna
Mer
7 år 3 månader sedan #901016 av Lelle
olanzapin har nog dock dämpat min PTSD och det tackar jag olanzapin för! jag blir inte ett dugg trött av olanzapin så får vara vaken på den också!
Mer
7 år 3 månader sedan #901083 av scannercicret
Har du antidepressiva? Om man har haft psykos nyligen brukar man i regel alltid få en depression efteråt.