Vad jag tror beror på att jag fick sprutan

Mer
6 år 11 månader sedan #934178 av Nissegossen
Det är läkaren som ordinerar, den som sätter injektionen är avd sköterskan och denne utför endast doktors ordination. Kan dock för att djävlas ge dig en injektion i ischiasnerven, men det skulle vara felbehandling som gör mycket ont och jag hade numer utan tvivel anmält ssk för felbehandling vilket kan innebära prick i protokollet. Tre prickar, då ryker legitimationen, inga jobb.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #934179 av Nissegossen
Vad gör man reflexmässigt? Jag ställde mig upp och sade, gör du det en gång till slår jag ned dig! Fan hon skulle haft den smällen det var hon värd.

Jag var skitförbannad, tur jag inte bär vapen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #934193 av Lelle
tyvärr skrev dom ut mig när jag var sjuk, så kom hem fortfarande i psykos, återstående oktober, november och hela december var jag psykotisk hemma. sen började jag ta abilify, blev frisk, men gick upp 25 kg på nolltid! det kan inte varit rätt! blir arg. dom skulle försökt hitta någon medicin som inte gav viktuppgång redan då
Mer
6 år 11 månader sedan #934196 av Nissegossen
Nej inte du, men jag i min situation, direkt felbehandling som förorsakade stor omedelbar smärta. Du har aldrig känt av en sådan smärta, jag undrar mycket om det var medvetet. Hur som helst felbehandling, de har riktlinjer för behandling, övre yttre kvadranten, jag har efteråt instruerat många blivande sköterskor. Jag är inte rädd, jag vet exakt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #934212 av Nissegossen
Vid Distony ges akineton injektioner som avbryts direkt när effekt synes under insprutningen, det kan inte varken din läkare eller sköterska rå för, det är något som händer. Din läkare och sköterska är oskyldiga totalt vännen. www.fass.se/LIF/product?userType=0&nplId=19600130000048
www.landstingetsormland.se/extra ... ossjukdom/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #934222 av Nissegossen
Du bör gå och prata med din läkare, om du vill kan du fråga om samma medicin som jag har, Trilafon injektioner zoidar här har det i tablettform, då Peratsin då det är ett generika ett finskt Preparat, Trilafontabletter tillverkas inte längre. Min inj med Trilafon har jag haft sedan 1980 samt att senast jag låg inne var årsskiftet 1986-1987 på det är jag troligtvis den som längst tid inte legat på sjukhus på viska.se samt att jag inte alls har svårighet att hålla min vikt, den jag har, men skitmedicinen INVEGA gjorde att jag gick upp kraftigt 20-25 kilo på två månader, som jag inte kunnat gå ned.

zoidar jag nämnde är träningsfantast som du, han har jag inte hört säga ett knyst om sin vikt sedan han fick peratsin. :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum