Abilify - positiva och negativa egenskaper

Mer
6 år 4 månader sedan #1004966 av scannercicret
Fick den som inlärnings start 1997-09-?? Abilify och började verka som den är till för 2015-06-?? samma sak som förut medan skillnaden att alla ett tusen fem hundra olika rösterna försvann ur mitt huvud och endast vännerna kvar när vi vill ha kontakt med oss som radio hokitokis. Medan de onda rösterna kontaktade mig via tekniken så det gick inte att stänga av dem för än sladden inte räckte till. En av dem avslöjade med makten att dem var Jehovas Vittnen röster som tager kontakt med icke medlemmar så snart dem får tag i personnummer eller säkerhetsnummer inklusive klockslaget. Dem är trevliga och rätt humor i början och avslutas som att styra din hjärna med övertalan inom att vara en hel kör av dem, där det för min del tog stopp vid ett tusen fem hundra olika röster eftersom fler röster inom olika röster var inte medlemmar inom deras klubb på den tiden, mellan 1997-09 och 2015-06. Denna tråd får gå hur den vill tills administratören fått nog, medan ämnet är om röster och tabletter så som Abilify ska värka. // Scanner Cicret - Internet Alias.
Mer
6 år 4 månader sedan #1004971 av Geta
scannercicret, du är en ovanlig stjärna här på Viska! :tummenupp
Mer
6 år 4 månader sedan #1004986 av Admin1
Tar du fortfarande Abilify och vilken dos?
Mer
6 år 4 månader sedan #1005039 av scannercicret
Ja och styrkan är på fem milligram inom dagens läge 08:00 och 16:00 där efter vid 20:00 en nyskapat som jag tycker har samma effekt i tolv timmar, medan stark i början och mot morgonen 06:00 helst upp och i samma funktions styrka som Abilify till 08:00. Vad medicinen heter som jag tager verkan mellan 20:00 och 08:00 har jag inte i huvudet hur det stavas ännu, eftersom jag vet inte dess namn. Medan den måste sugas sönder vid mycket tid på mig eller tuggas sönder när det är stressigt med tiden. Föredrar helst att suga sönder den.
Mer
6 år 4 månader sedan #1005042 av Richard
Abilify fanns väl inte 1997?
Mer
6 år 4 månader sedan #1005049 av Lelle
Den fanns. Men ingen hade den! Den fanns inte på marknaden då.