Dåligt minne på 7.5 milligram Olanzapin?

Mer
6 år 3 månader sedan #1020148 av Lelle
Sedan jag har 7.5 milligram, så har jag märkt att minnet blivit sämre. Ofta på senaste tid när jag varit i affären så glömmer jag alltid något som jag kort innan mindes, kan vara att jag glömmer listerine, duschtvål eller vitaminrör. När jag tillagar mina grönsaker så glömmer jag ofta att ta ner grönsakspåsarna till frysen igen, så pappa påminner mig om det. Tillexempel alldeles nyligen glömde jag ta ner påsarna till frysen också, dock kom jag på det efter ett tag. Detta var inga problem på dosen 10+ med olanzapin. Men på 7.5 milligram så kom det...
Mer
6 år 3 månader sedan #1020150 av Geta
Du kan vara stressad.
Mer
6 år 3 månader sedan #1020179 av Encingnerius
Jag glömmer också vissa saker ibland. Vi är inte mer än människor ;).
Mer
6 år 3 månader sedan #1020380 av Admin1
Det kanske beror på att du sover sämre på 7,5 mg och då kan minnet försämras. Dålig närminne är typiskt vid schizofreni, men verkar vara värst direkt efter psykos.
Mer
6 år 3 månader sedan #1020391 av björk
På Träffpunkten
var det en som hade en Zyprexa mugg!
Det var samma med en som hade en hund
som hette Katinka!!!!!!! Där snackar (vi).
Resten av dekadens strulisar räknas som.
Wannabe. Det därför att jag har den
spek erfarenhet att bedöma. Sådana som
häver sej bara för att tiderna är sådana.
Plus att det urvattnar faktum. Det kliar lite
och är beklämmande när attack flator
O strålisar hävdar med all tyngd det ses som illmarigt
trät och frustration ang dekadeta gladiatorer
å good luck charm. Kvinnor kan använda detta som
mot, gard gentemot sexism. Jag har varit med om
hur dessa subtila, människor (kvinnor) sabbar allt
Noughty man blir så ledsen denna vederstygglighet.
Typ som ett krossar hjärta i en vänta.... Den dekadenta vederstygglighetens bravader allt detta ang coolingen med Zyprexa mugg Katinka häftigt å den verklighetsfrämmande dekadens epilog stuff jag skriver de med tyngden av cool o mugg Zyprexa cool man och trät flata och misär av krossat hjärta. Jag skall förklara bli begeistrad av en kvinna som är häftig o lever i polemik ömsesidigt med en verbal kommunikation sen tappar man de, de är att slå tillbaka mot-sexism men om jag står på kvinnors sida nu hitta jag ordet [i:x3v9bxy1]rationell[/i:x3v9bxy1] just ang tältkvinnans åtagande o sådär :väggen
Mer
6 år 3 månader sedan #1020396 av cecilia76
Trodde att zyprexa gav bättre sömn?