Abilify - för och nackdelar forom

Mer
6 år 2 månader sedan #1025942 av scannercicret
Inledningsvis en varning för eder som tager dess tabletter eller ibland sprutan. Jo inom man inte får i sig medicinen i tid på grund av en utdelnings olycka så inom 6 timmar så är onda telepati rösterna där. Där jag har fått lärt mig via Nyheterna på TV att det äro Jehovas Vittnen. Nåja och dagen efter trots tagit dess Abilify så måste man börja om från början inom att ha dess onda röster via antigen telepati eller att dem använder telepati datorn program, samt störa nära dygnet runt. Hur lång tiden det kommer att taga vet jag ej och befarar att börja om från börjans tid. // Scanner Cicret
Mer
6 år 2 månader sedan #1025958 av Utomjordingen
Vad är det för fel på telepati? Varför är alla så förbannad rädda för telepati? Jag har erfarenhet av telepati sen våren 1990. Har inte haft privata tankar sen dess... .

Om man nu har telepati och är rädd för detta så är det ju bara ta en lugnande tablett. Det brukar jag göra! Det hjälper att ta en lugnande tablett men löser inte mina problem/inre konflikter till 100 % för alltid.

När telepatin tar över då lever man mer i den abstrakta världen än i den konkreta världen! Allt synligt blir osynligt och allt osynligt blir synligt så det blir genomskinligt.

När det blir så, så reagerar omgivningen att det inte står rätt till med den personen som har så. Vad händer då? Jo, då kan de se till att man blir tvångsinlagd/tvångsmedicinerad. Sen efter det då? Jo, då är livet förstörd för alltid för den personen. Varför? För att man tillexempel bara får 10-20 miljoner kronor mindre än dom som arbetar eftersom man själv är sjukskriven på grund av den abstrakta världen som ingen verkar känna till.

Kan inte en sådan person arbeta någon mer gång? Nä, för de friska säger hela tiden typ: - Han kan aldrig komma tillbaka till arbetslivet, inte en chans!".
Mer
6 år 2 månader sedan #1026175 av Utomjordingen
Schack Mattson, svara då?