Ny sorts Theralen smakar knappt nått...

Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129314 av Richard
Jag fick ännu en ny Theralen häromdagen!

Alimemazin Evolan 40 mg/ml.
Den smakar knappt nått! Jag trodde mintsmaken var till för att man ska veta att man får i sig det. Sen kom Alimemazin Orifarm, som smakar lite mildare, o nu Evolan som knappt smakar nått! En del tycker mintsmaken är äcklig, själv har jag inga problem med den, jag dricker lite saft efteråt. Men att komma med smakfria sömnmedel tycker jag låter ganska olämpligt... Det kan användas på illegala sätt!

Stakars Tim! Han trodde han skulle få sig ett nyp, men icke! Istället tömde de hans bostad på värdesaker, med hjälp av Theralen...
www.skd.se/2011/05/03/fangelse-for-drogranare-i-malmo/
www.sydsvenskan.se/2011-05-03/fangelse-for-drogranare-i-malmo
www.aftonbladet.se/nyheter/a/VR4oQ1/drog...och-lansade-hans-hem

Som det står i den första artikeln, polkagrisvodka... Jojo, man kan jämföra Theralen med polkagrisar. Men om Alimemazin inte smakar nått, kan man lägga det i vad som helst, allt ifrån lättöl till surströmmingsdrinkar!

T.ex. så smakar också Imovane/Zopiklon vidrigt, Stilnoct/Zolpidem har en viss smak, Mirtazapin lite sött, Nozinan o Propavan verkar typ lokalbedövande. Minns inte hur Mogadon/Nitrazepam eller Rohypnol/Flunitrazepam smakar, men tydligen inte så mycket då det brukar användas för att t.ex. droga tjejer... Smakfria sömnmedel, nä... Dålig ide! Eller vad tycker ni?
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129322 av Nissegossen
När jag berättade att jag haft Mogadon sjukhusburken 1000st så gick zoegas räknesnurra igång på helfart, han sade de står i 20kr/ st
Jag tog dem bara några gånger när jag märkte hur skönt det var om man inte somnade då flöt man bort i ett rus, det avgjorde tog dem aldrig sedan annars hade jag varit torsk på dem

Rävgift

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129396 av Admin1
Quetiapin börjar ersätta Theralen.