Men vad är detta för skit nu då??

Mer
5 år 2 månader sedan #1136806 av Admin1
Behandlingsresistens har man nog en psykos per år och sedan ofta psykossymptom. Vid remission saknas psykossymptom och psykoser.
Mer
5 år 2 månader sedan #1136865 av björk
Admin det var en skräck gestalt på N-T...

En G blev man så förorättad vid matbordet att jag for ut med cykel försökte cykla bort ångest napalmen. En annan gång bultade han på toadörren när jag duschade så jag blev rent skadad
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 1 månad sedan #1137175 av Lelle
idag har det varit en eftermiddag där medicinerna slutat verka, men jag har inget annat val än att bara ignorera det.

Jag får ju inte göra något själv, höjer jag dosen på någon av medicinerna sätter ju läkaren in mig på ÖPT!

Så blev det förra gången när jag försökte göra något själv, jag blev straffad för det och fick öppen psykiatrisk tvångsvård (ÖPT).
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1137182 av Geta
Det vore värre om du sänkte dosen.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137192 av Lelle
Tydligen är det fel att förbättra situationen själv, dom sätter in mig på ÖPT bara.

Fast jag kan prova ta Zyprexa dosen 1 timme tidigare! Det kan dom väl inte ge ÖPT för ?
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137351 av Admin1
Du kan ju fråga läkaren vilken dos du skall höja till när du mår sämre. När man blir inlagd brukar dosen höjas men är man riktigt dålig blir det Cisordinol Acutard spruta.