Cymbalta är mest effektiva medicinen mot panikångest och andra former av ångest!

Mer
4 år 5 månader sedan #1207146 av Recard2016
Jag får panikattacker på kvällarna ibland eller nätterna när ja inte hör röster. Börjar alltid med nåt löjligt typ att jag e täppt i näsan o får för mig jag inte kan andas, det ända som hjälper då är attarax.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207150 av Clean
Jobbigt ja det är ett vanligt problem det här med PMS.
Recard jobbigt. Panikångest är obehagligt.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1207172 av Fantasio
Det var väl Cymbalta min vän fick häromveckan. Lindrar ångest, det låter intressant.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207188 av Cosmos
När jag fick Seroxat (paroxetin) så var läkaren inne lite grann på Cymbalta. Men eftersom min ångest också var inriktad på tvång så blev det Seroxat som hon ansåg gav bäst effekt. När det gått en och halv vecka kände jag hur ångesten klingade av och depressionen med den.

Ångest för mig är en djup brunn av själslig ödeläggelse, ett ondskans svarta hål. Vet inte exakt vad som skiljer detta från panikångest, känner bara att jag måste springa ifrån det, fort, fort. Alkohol är det överlägset bästa att ta kål på det.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207280 av Clean
Fantasio bra att du fick upp ögonen för cymbalta. Den kan vara värd att testa!

Glad jag blir att höra cosmos att du fick Seroxat! Precis Seroxat är mera för tvång.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207392 av Admin1
Panikångest vid schizofreni kan minska med bensodiazepinet Alprazolam eller vid byte till Seroquel/Quetiapine.