Laktosintolerans och antipsykotiska mediciner

Mer
3 år 7 månader sedan #1279033 av krokus
Ja, jag har frikort på vården.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279115 av Nissegossen
Låt vårdcentralen ta proverna, då går räkningen till vårdcentralen och då får du det på högkostnads kortet, jag menar då blir det billigare för dig. Om du tror att då är icke tolerant mot laktos är ju den naturliga gången, läkare som vill ta blodprov på dig, för att se vad labbprovet säger. visst du kan köpa det på Apoteket de tar fullt pris för det, men onödigt

Krokus du är ju zebrarandig, och zebra övergång övergångsställe du 95 går över och den här bilisten kör, hon går på bilskolan hur många poäng ger det?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279132 av Cosmos
Bland de roligaste monologerna vi har hört i detta land, fast inte så upprörande. Värst alla kategorier är Bunt ihop dom med Lars Ekborg från 1969.

Mer
3 år 7 månader sedan #1279244 av Admin1
Det finns tillfällig laktosintolerans som orsakas av annan påverkan på tarmen t.ex glutenintolerans. Så det kan vara klokt att kolla gluten också.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279257 av Nissegossen
Har glutenfritt mjöl om nu någon är intresserad, samt en jag känner har bägge, i så fall köp bröd hos en bagare som enbart bakar med glutenfritt mjöl, han får då inte baka annat än glutenfria bröd. Här i stan Bellevouee sv.wikipedia.org/wiki/Bellevuee eller Majorna har varit på bägge ställena.

Samt lagat mat med det i åtanke därav jag vet hur jag skall tillaga maten. Lite trixigt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1279258 av krokus
Tack för tipset, Admin!