Att inte kunna lita på någon

Mer
19 år 6 månader sedan #5151 av Vargen
Hej PSR! de enda personer jag träffar och talar med är min mamma och en äldre släkting. för övrigt träffar jag psykolog och läkare. jag har inga vänner, far iofs inte ut nånstans heller. jag går inte i skola eller arbetar pga att jag inte alls har nån lust med det. jag verkar lat, kanske är jag lat. jag antar att jag som dig har problem med det sociala. mvh
  • tja
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 6 månader sedan #5158 av tja
Svar från tja i ämnet ..
tja tänk om man såg ut så där...själv ser jag ut som jag är döende
med all respekt för alla de döande..må de dö i frid och fred (själv ska jag dö i riot position med fuck fingret åvan för skallen)..eller åtminstone ligga så i kistan.. hurttigt på gravstenen (long live the riot)

lite långt från ämnet..jag gliiiddderrrrrrr irån här...
vänta jag ser ett ljus härr....hallå?...vad sa du att du hette?? jasså nisse med lyktan...
  • ..
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 6 månader sedan #5159 av ..
Svar från .. i ämnet ..
alltså fuck you fngret...

rolig låt för de ledsna =image gerillaz:cirkus miramar (<!-- w --> www.miramar.nu <!-- w -->)
där kan ni ladda hem..


dyster? vad då är jag dyster?
  • mmm...marabuu
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 6 månader sedan #5160 av mmm...marabuu
Svar från mmm...marabuu i ämnet ..
Fredag morgon innan tåget går
ut i världen för ett sabbatsår
på en resa efter meningen
låt oss hoppas att vi hittar den
på vår resa i förskingringen
vinden rycker i ditt nya hår
torkar saltet i din avskedstår
ingenting kan vara större än
Att få resa genom kärleken
låt oss hoppas att vi hittar den
i en vinkel av försoningen
tanken flyter i mascarans spår
till ett land dit aldrig
skratten når kanske ses vi när vi kommer
hem från vår resa genom kärleken
kyss mig varsamt om vi ses igen
kyss mig varsamt om vi ses

-miramar
Mer
19 år 6 månader sedan #5260 av Admin1
Jag hittade igår självhjälpsråd vid paranoia på en engelsk sajt, som var ganska bra. Råden finns att läsa här på sajten. Det finns en del man kan göra själv.
www.viska.se/index.php/nyheter/1 ... n-paranoia
Mer
19 år 6 månader sedan #5262 av Moonlight
Känner igen mig, så har jag känt och känner fortfarande lite grann. Man är rädd för tystnaden och blickarna, och tror att alla tänker något om en.
Jag går just nu i kognitiv beteendeterapi hos en psykolog och får träffa en psykiater, psykiatern skriver mest ut mediciner men psykologen får mig att tänka på annat sätt, liksom inse hur jag själv känner och varför jag tänker på ett visst sätt. Det är jättebra, och har visat bra effekt på mig iallafall.