Hur började Du skriva på sajten viska.se?

Mer
15 år 1 månad sedan #196303 av Anaphaxeton
Hej

Hittade Viska.se genom nätet och i början så lästa jag bara inläggen och det tog rätt lång tid innan jag själv började skriva inlägg.
Mer
15 år 1 månad sedan #196374 av Admin1

PSR skrev: Kommer inte ihåg exakt men det var något med SvD Debatt och Sir Nil. Rätt länge sen nu. Fastnade direkt. Under en period kände jag att jag bara upprepade mig men nu känns det inte så.


Stämmer att jag skrev en del på SvD. Jag minns att en tjej, som hette Linda blev väldigt förbannad på mig där. Hon måste haft borderline eller någonting ditåt. Jag har för mig att hon drev en sajt som hette Ventilen. Jag tror att Khai var mycket där på den tiden för 5 år sedan.
Mer
15 år 1 månad sedan #196401 av idefix
Jag blev tipsad om Viska av en sjuksköterska på psykosvården i min stad. Bästa tipset jag fått hittills! :D
Mer
15 år 1 månad sedan #196788 av Admin1

PSR skrev: Jag gjorde inlägg i en tråd om asperger och kommer ihåg att det var en mamma till en pojke med asperger som blev tokarg på mig. På den tiden hade jag fattat att nånting var jättefel men visste inte exakt vad som var problemet. Mina föräldrar har nog alltid misstänkt autism men jag har egentligen bara autistiska drag. Jag hade alltså läst på ordentligt men blev sågad totalt. Glömt vad det rörde sig om. Kan vara samma Linda.


Tokarg stämde precis på henne. Sa man bara något litet negativt om psykiatrin, så blev hon helt galen. Tur att hon inte drev Viska. Hon skulle bli helgalen, när Niklas drar i gång.
Mer
15 år 1 månad sedan #196861 av skord
Mer
15 år 1 månad sedan #196904 av Räven
Sir Nil känner jag igen :mrgreen:
det var du admin som var han va?