Midsommar i Skåne.

Mer
13 år 11 månader sedan #304982 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Midsommar i Skåne.
Hoppas ni får toppenfint väder till festen! :hjärta
Mer
13 år 10 månader sedan #305924 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Midsommar i Skåne.
Det hoppas vi på med.

Det verkar som om Mogge84 och hans flickvän inte kan komma. Så vi blir ett litet mindre gäng men det blir hur trevligt som helst ändå. :D
Mer
13 år 10 månader sedan #305944 av Willy wonka
Svar från Willy wonka i ämnet Midsommar
Även om jag bor i Närheten så kan jag inte komma för jag och min make planerar att fira en 40-års födelsedagspresentkort+midsommar i Köpenhamn.
Mer
13 år 10 månader sedan #307054 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Midsommar i Skåne.
Vi har haft en dundermysig Midsommarhelg! Gästerna stannade i 2 nätter och vi åt massa gott med grillat och tårta osv....

Varje kväll har avslutats med en utomhusbrasa där man bara har softat. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Viska dyker ju givetvis upp men alla tycker verkligen om Viska. Så det har varit toppen! :D :tummenupp

Hoppas ni oxå har haft det bra.

Kram :hjärta
Mer
13 år 10 månader sedan #307062 av Alma
Svar från Alma i ämnet Midsommar i Skåne.
Vad mysigt det låter Malin :hjärta

Jag har också haft en bra midsommar, tack kära väder och vänner för det. :hjärta
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 10 månader sedan #307063 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Midsommar i Skåne.
Japp, det lät ju bra, trodde det hade blivit en massaker när ingen hörde av sig på midsommardagen, men då fattar jag, att det var bara att huka sig för baksmällan.

Om jag hade förstått skånskan lite bättre, så hade jag nog kommit ner förr eller senare. Men ni verkar ju ha kul och trevligt tillsammans, en samling begåvade människor.

Vars är världen på väg?