Viskaträff på Nyår i Skåne!

Mer
13 år 4 månader sedan #358962 av Admin1
killet kanske också är inlagd på S:t Göran just nu. Håll utkik islaa och krya på dig!
Mer
13 år 4 månader sedan #359007 av Tikki
Kramiz islaa. :hjärta

Det blev ingen Viskanyår för mig. Jag flippade ut lite när det var dags att ge sig iväg. Tror att jag blev stressad för att jag sett fram emot det så mycket.

Gott nytt till alla. :hjärta
Mer
13 år 4 månader sedan #359044 av Isa-Alise
Malin71 vilka firade med dig?
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
13 år 4 månader sedan #359386 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Viskaträff på Nyår i Skåne!
Det var jag, Lack, skord, Thomas, Malin samt hennes dotter Saga som firade ihop.
Vi hade det supermysigt! :D

Tikki, vnv, Mars och Trance uteblev tyvärr av olika anledningar.
Mer
13 år 4 månader sedan #359387 av Isa-Alise
Bra att ni träffades och fick det trevligt tillsammans!

Här i Uppsala är vi ett glatt kompisgäng där flera är Viska medlemmar som träffas regelbundet. Det brukar bli många kvällar nu på vårvintern med god mat och Melodifestivalen, som vi brukar följa tillsammans. Varje kväll brukar ha ett tema, som asiatsik mat, mexikansk mat, italiensk mat, osv... och så tar alla med sig något utifrån temat och det blir knytbuffé. Sen träffas vi runt påsk, midsommar, jul, nyår, och har grillfester på sommaren och ofta en kräftskiva också... Det blir väldigt trevliga träffar och vi har mycket kul tillsammans...
Mer
13 år 4 månader sedan #359396 av malin71
Som Frankie säger, så var det verkligen supermysigt! :D

Vi åt gott och pratade en massa om precis allt möjligt, sedan blev det lite ostbricka och slutligen raketer. Men vi hade klassvarning 1 här nere och vinden drog i oss. Så det blev bara lite smällande... hihi... sedan kutade vi in och värmde oss. :D

Tack till alla som kom. Jag ser verkligen fram emot Viska-lägret i sommar.

Kramis