Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1075100 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Viska!
Du är ett riktigt charmtroll Ready. Jag var aldrig intresserad av dig och nu är du besk och bitter.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075111 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!

Amandara skrev: Du är ett riktigt charmtroll Ready. Jag var aldrig intresserad av dig och nu är du besk och bitter.


Vissa kvinnors åsikter betyder mer än andra, och dina åsikter betyder inte mycket.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075138 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Jag skulle kunna lägga in hur många bilder som helst från Jessica Hallbäck...


Amandara :hjärta






Mer
5 år 9 månader sedan #1075160 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska!
Det är viktigt att det är god stämning på sajten, så att någon senare vill jobba gratis och sköta sajten här. Nu kan scientologerna gilla att det bråkas här för deras chanser att ta över sajten ökar då om ingen annan vill. Men de har ingen chans hellre lägger jag ner sajten än klåpare sköter den. Så om ni vill behålla sajten på lite längre sikt så går det inte att bråka.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075165 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Det var ord och inga visor! Jag vet att jag går igång väldigt fort, när jag blir retad.
Mer
5 år 9 månader sedan #1075218 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Viska!

Ready skrev:

Amandara skrev: Du är ett riktigt charmtroll Ready. Jag var aldrig intresserad av dig och nu är du besk och bitter.


Vissa kvinnors åsikter betyder mer än andra, och dina åsikter betyder inte mycket.


Peace love and understanding. Men somliga borde tänka sig för vad de häver ur sig.