Varför är Viska så oerhört segt idag?

Mer
5 år 7 månader sedan #1091381 av Admin1
Jag hade rätt i att det var en bugg, som gjorde att forumet fungerade dåligt efter uppgraderingen. Buggen är rapporterad och fixad.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092388 av Admin1
Jag har nu fixat buggen, som gav fel, när forumet uppgraderades. Efter uppgraderingen konsumerades det mer CPU och minne, vilket gav fler fel hos webbhotellet. Jag avvaktar nu om felen blir färre efter ändringen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1093349 av Carmen Al Kebab
Nu tar det 10 sekunder att ladda en sida... Kom igen nu admin.
Mer
5 år 7 månader sedan #1093353 av rymd
Det har såklart inte med Admin1 att göra. Din uppkoppling är sne, deal with it och klaga inte på admin okej?
Mer
5 år 7 månader sedan #1093358 av Inwatto
Sidan laddas på en bråkdel av en sekund, men det tar upp till 10 sekunder innan den visas. Så var det omedelbart efter forumuppdateringen, men sedan fixade Admin1 det med någon tillfällig ändring. Då gick det fort igen. Sedan ändrade Admin1 buggen själv (?) och nu går det långsamt igen.

Vad jag kan se så hämtas iconmoon.css från cachen för url:en är fortfarande fel. Tror att Edge väntar på att få in den från nätet och att det är det som tar tid. Men, det är mycket som pågår bakom kulisserna, så det är svårt att se med felsökningshjälpmedlen som finns i Edge.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 7 månader sedan #1093359 av rymd
Vem använder edge när google finns? Går supersnabbt