Förändringar jag gjort på Sök och menyer

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1108130 av Admin1
Menyerna har ändrats. Sjävtester går ej att klicka som menyrubrik utan istället finns Schizophrenia Test Schizlife längst ner. Självhjälp går heller inte att klicka på utan istället finns Självhjälpsråd och Självhjälpsnyheter, som separata undermenyer. Tidigare var båda dessa i samma menyalternativ. Nu separerade på grund av appen jag jobbar med.

Smartsök finns nu där man för hjälp med sökorden när man söker efter artiklar eller nyheter. För smartsök skapar man ett eget sökindex. Den nya sökningen ser mycket proffsigare ut.
Smartsök finns i Självhjälpsråd och självhjälpsnyheter och där söks bara i en avdelning t.ex för självhjälpsråd söks bara i självhjälpsråd.

Viska-appen för Android (smartphone och surfplatta) jobbar jag med också. Tänker snart lansera version 1.0.0. på sajten. Google Play får komma senare. Det handlar om självhjälp och är en enkel app. Tror den kommer få dålig kritik pga enkelhet, men vi är först bland psyksajterna med en egen app.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1108133 av Vittrad
Ska bli spännande att se appen. :tummenupp
Mer
5 år 5 månader sedan #1108134 av memphis
mycket spännande!
Mer
5 år 5 månader sedan #1108143 av Nissegossen
:tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1108391 av Admin1
Observera att avancerad sök kan bara göras EFTER ett vanligt sök.
Mer
5 år 5 månader sedan #1109382 av Admin1
Menyerna har ändrats något för att göra det klarare:
Sök m.m ersätter Sök, som finns i denna undermeny.
Medlemmar ersätter Bli medlem och Bli medlem finns i denna undermeny.
Behandlingar ersätter Nya läkemedel, som finns kvar i undermenyn.
Information ersätter Om schizofreni, som finns kvar i undermenyn.
Nu skall samma ändringar göras för mobilmenyn.