Vad tänker vi viskare om länkar utan sammanfattning eller låsta att läsa?

  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1115684 av RainDrops
Jag blir frustrerad att vissa av oss länkar i en ny diskussion utan sammanfattning eller frågeställning om vad man ska diskutera!

Dessutom vissas viskare länkar går inte att läsa för man är inte premunant och då tar och vägrar kopiera texten om artikeln i diskussionen!

Det vore så mycket enklare och trådarna skulle bli så mycket intressantare! Varför göra det så svårt när det kan bli så enkelt varför startar man annars trådar om man vill inte att det ska bli en diskussion för dessa trådar försvinner i mängden och det är meningslöst när det annars kunde bli så intressant med lite substans!

Eller vad tycker vi viskare?
Mer
5 år 4 månader sedan #1115712 av Nissegossen
Rycker på axlarna, i förekommande fall är det bättre med en länk, utskriven text belastar sajten, vad krävs för att du skall läsa på länken?

Jag ger en rubrik för det mesta, en kort sammanfattning om det är en tidning på nätet, då använder jag tidningens rubrik. Te x vnv gör inte det, han klistrar bara in länken

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1115735 av Geta
När jag som inte är prenumerant kan läsa länken, förmodar jag att andra kan det också.
Mer
5 år 4 månader sedan #1115755 av Admin1
Det är naturligtvis bäst om man kan läsa hela artikeln och det var så förr. Jag tror att betalläsning kommer att öka. Detta är bara början.