Admin stopp, sluta genast vad du håller på med.

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122035 av Lelle
Varför måste admin sätta ihop olika inlägg som inte alls har med varann att göra. Jag har gjort olika inlägg om olika saker, men admin får dem att se ut som att de skulle vara skrivna samtidigt då han satt ihop dem, och det ser bara konstigt ut när de är i samma inlägg. Varför måste admin göra det hela tiden?

sätt inte ihop olika poster.

när jag var i tyskland satte han ihop mina poster till ett och samma. också i september- oktober när jag skrev om min ÖPT med fluanxol och när jag hade zeldox...

och förresten, jag har sett flera byta användarnamn . Är det tillåtet numera ?
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122037 av Modesty
Jaså, tycker du det. Jag tycker det är praktiskt. Det blir ju rörigt om det är en massa olika inlägg. Bättre med när de sammanfogas. I alla fall i mitt fall. Mer överskådligt!
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122039 av Lelle
men då får han ju det att se ut som att allt var skrivet samtidigt. olika inlägg ska inte sättas ihop, då förloras poängen med dem.

som när jag var i Tyskland, då sattes 2 inlägg ihop, skrivna olika tider. ett när jag åkte sightseeingbuss och ett annat då jag var och ätit på restaurang dagen efter. när de låg i samma inlägg såg de ut att vara skrivna samtidigt.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122047 av Geta
Det har jag inte märkt.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1122067 av RainDrops
Admin gör så för det ska finnas plats för att Viska finnas kvar
Mer
5 år 3 månader sedan #1122086 av Admin1
En del multiplepostar dvs 6 postningar en mening efter varandra. För att korta ner trådarna och för att de skall bli överskådligare lägger jag ihop dem. Jag vet vad jag håller med. Jag är den i världen som har längst erfarenhet av att vara schizofreniforummoderator - 15 år.