Vem får hänga här?

  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1125471 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vem får hänga här?
Det är inte upp till oss medlemmar att bestämma det tror jag nog trots en del delar inte min uppfattning.......
Mer
5 år 3 månader sedan #1125478 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vem får hänga här?
Det har du rätt i Raindrops, Viska är ingen demokrati, och det verkar vara ett vinnande koncept. Det är skönt att vi har Admin som bestämmer och som tar besluten. Viska har inga lagar, men det finns ändå gränser. Och dem bestämmer Admin. Det är bra.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1125485 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vem får hänga här?
Vi hjälps åt, det är det viktiga med socialt hyfs på viska! Ingen behöver känna sig utpekad om man inte gör bort sig alldeles!

Kanske Admin skulle fråga oss vad vi egentligen vill hur viska utvecklas, liknande tankegångar har jag kring bildhörnan till nyhetsbrevet. Det vore tacksamt att ta emot feedback till denna.

Sedan har vi medlemmar som i stort sett bara tittar på och det är okej det också!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1125486 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vem får hänga här?
Det har jag sagt förut men det är drogerna som ställer till det på Viska. Då kan det bli riktigt ohyfsat.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125487 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vem får hänga här?
När det blir för ohyfsat är det viktigt att rapportera det till Moderator. Moderator är ändå den som kan stoppa bråket.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125489 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vem får hänga här?

Jocke skrev: Kanske Admin skulle fråga oss vad vi egentligen vill hur viska utvecklas, liknande tankegångar har jag kring bildhörnan till nyhetsbrevet. Det vore tacksamt att ta emot feedback till denna.

Det gäller att behålla sajten ungefär som den är. Man får inte göra den för komplex och svår för då blir det svårt att sköta sajten. Det senaste året har sajten utvecklats enormt med nytt forum, ändrade menyer, nytt elegant utseende och en självhjälpsapp. Tror nog att vi kan kalla oss världsledande bland schizofrenisajterna. Jag lyssnar gärna till era förslag, men det är svårt att ändra på saker. Det är inte lätt att driva en sådan här sajt. Krävs mycket kunskaper och erfarenhet. Kan man inget om systemet kan det vara svårt att komma med vettiga förslag, som går att realisera.