Klangen blir Hedersmedlem!

Mer
4 år 7 månader sedan #1181458 av Maxjohan1983
Grattis klangen till hedersutmärkelsen! :tummenupp

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 7 månader sedan #1181480 av krokus
Svar från krokus i ämnet Klangen blir Hedersmedlem!
Grattis och bra jobbat!

:vagen
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 7 månader sedan #1181521 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Klangen blir Hedersmedlem!
är det din födelsedag? Grattis?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 7 månader sedan #1181873 av Klanggedin
jag brukar fira min födelsedag lite titt som tätt... Det blir en tårtbit på kafè
Mer
4 år 7 månader sedan #1181931 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Klangen blir Hedersmedlem!
Du är hederlig och ärlig! Grattis!
Mer
4 år 7 månader sedan #1181951 av Nissegossen
Ja, när någon fyller år, den dagen gräver man ned stridsyxan för dagen sedan dagen efter har man den i handen, får vara snäll en gång om året.Kände en han var förman för svetsare på varven han hade alltid på sig en ny vit skjorta varje dag han kunde på en kväll sätta i sig en låda DAB i flaskform på stam puben. En dag på nyårsafton var han spik nykter han kallade det amatörernas afton han var inte fyllda 30 när han sade jag skall supa ihjäl mig innan 35 men hörde senare att han jobbade med att svetsa på Norska oljeriggar efter fyllda 35 år, men nu är det länge sedan han dog

Han var finländare men pratade flera språk bla Tyska det var flera tyskar på puben och språket var internationellt jag lärde mig där prata flytande Engelska där. lära sig Engelska är lätt att göra först prata grammatik och undantag är en senare fråga. På den tiden var det ofta flottbesök från England liksom på viska var där högt i tak priset tog en örlogsman han ställde sig på ett bord och började strippa utan att bli utkastad jag var inte vakt där den dagen höll mig borta från det ett år innan jag hittade dit blev en vakt nedstucken med kniv han blev alltså mördad. det var personalen som ibland frågade mig om jag ville stå vakt, de kände mig och alltid pratade jag ur en potentiellt slagsmål jag använde inte våld. Det behövs inte om man pratar, så alltid pratade jag mig ur ett slagsmål.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum