Svårt att logga in

Mer
4 år 4 månader sedan #1218519 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Svårt att logga in
Vid inloggning skapas en kaka eller cookie i webbläsaren och det är den som gör att du bli inloggad. När kakan i din webbläsare försvinner blir du utloggad. Om man loggar in på en annan dator borde man inte bli utloggad för kakan är på en annan dator.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1218530 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Svårt att logga in

ingrid64marie skrev: Hur går man till väga då, är inte datorkunnig så att säga så jag vet inte vad du menar med svaret att jag ska göra.


Gå till historik radera det som står där. Men gör det inte det sista du gör på kvällen då får du besvär med att alla flikar du vill ha upp när du startar datorn är försvunna.

dessutom alla sparade lösenord. På viska behöver du bara skriva ditt lösenord en gång du fyller i rutan kom ihåg mig, samt att du ser ditt användarnamn bara klicka och du behöver då inte lägga in lösenordet mer än första gången, i och med att det är sparat första gången är det bara att klicka i den ruta som dyker upp då loggas du in direkt eller en gång till på en annan ruta där det dyker upp ditt användarnamn klickar du på uppdatera då försvinner din inloggning, absolut klicka någon annanstans en ett långt antal punkter det är krypteringen endast första gången aldrig sedan.

För att återställa de flikar du vill ha uppe är ett tillägg till Firefox Tab session addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/tab-session-manager/

Denna för Chrome
chrome.google.com/webstore/detail/sessio...ehccoangkdpagbcbkdpc

Fråga igen om det inte hjälper dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1218725 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Svårt att logga in
Det har funnits folk här som inte kunnat logga in för att det sparade lösenordet var felaktigt. Om man inte kan logga in kan det vara bra att skriva in lösenordet manuellt istället för det sparade.