Det är förjävligt Admin1 funderar på att lägga ned Viska!

Mer
4 år 1 vecka sedan #1247384 av Geta
Admins pappa skulle få plats på ett äldreboende i maj.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247385 av memphis
Vad bra. Då lättar det lite för Admin snart.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247393 av Clean

Geta skrev: Tror att Admin fått för mycket skäll för sin statistik. Kanske därför som han tröttnat. Han säger själv att man ska ge beröm. Själv får jag mycket skäll från Clean men jag har stått pall. Han klagar på att jag är för tuff. Han har inte lyckats göra över med mig. Admin är nog inte okänslig heller.


Sedan tror jag Admin1 tröttnat nu på vårt tjafs hur länge har vi inte egentligen tjafsat? Ja du kan hitta på från ingenstans för att tjafsa om. Till och med kommer med lögner när du blir riktigt desperat att fälla mej. Dessutom i verkligheten ser annorlunda ut. I verkliga livet är det ingen som tjafsar med mej. Människor ser mej som ett bollplank för sina problem. Men du är schizoid som du själv sa. Du räknas inte som schizofren. Du har aldrig hört röster och inte vanföreställningar som är likt schizofreni. Schizoida brukar vara känslokalla. Vilket du är. Schizoida trivs i ensamhet vilket du gör. Schizofrena som oss saknar nån kär vän eller partner som ger tillit, trygghet och kärlek. Men efter många misslyckanden ger upp. Du har aldrig ens reflekterat att du saknar en kär vän eller partner och aldrig gjort precis som schizoida! Dessutom har du inga problem fylla livet med händelser och events och vara aktiv. Sköta hemmet. Sköta hygienen. Sköta ekonomin. Du sköter allt av dig själv. Till och med bagar och lagar mat som krävs väldigt mycket av oss schizofrena! Hela ditt liv skulle dom flesta av oss schizofrena klara ens hälften av vad du klarar av på egen hand. Precis som schizoida!
Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1247402 av Zoidar
När det blir tid för dig att sluta Admin, kan du tänka dig att Viska får finnas kvar om någon är villig att ta över efter dig?

Sajten betyder mycket för oss och också för mig.

Jag hade nog kunnat tänka mig ha ett alternativ till Viska, men Viskas kvalitet hade jag inte kunnat leva upp till, t.ex. med nyhetsbrev och nyheter. Så mycket tid och ork har jag inte.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Zoidar.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247403 av Clean
Det är inte frågan vem ska ta över! Det finns ingen som kan göra det möjligt att hålla sajten uppdaterad. Eller får lön för det. Det krävs ett stort engagemang!

Frågan är vad vi kan göra att Admin1 inte stänger sajten.

Jag har iaf utvecklas i mitt tillfrisknande mycket tack vare Admin1, medlemmar och sajten. Jag träffade min förra och sista partner från viska. Har även två schizofrena vänner härifrån som inte är kvar här.

Admin1 är det bästa som har hänt oss schizofrena på nätet ingen och ingenting kan ersätta det. Det krävs engagemang och klokhet! Ingen kan absolut långt ifrån ersätta Admin1!

Jag har till och med blivit portad för livet på Flashback! Dom kommer med lögner om knivhot, rån, blåsa människor på knark och pengar. Och dom påstår att jag sysslat med drogförsäljning det finns polisanmälningar om det. Men det var bara en liten bagatell sak som blev ett jävla drama om långt utanför propositioner! Missförstånd och skitsnack!

Här på viska är ett ställe för oss schizofrena som inte är välkomna som vi är alltså allvarligt psykisk sjuka nån annanstans än viska!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1247410 av Melody
Aha, vad tråkigt. Hoppas viska blir kvar i någon form trots allt!