Krya på dig Jocke och kom tillbaka!

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1302995 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Krya på dig Jocke och kom tillbaka!

Geta skrev: Är det exempel på eftertankens kranka blekhet?


Nej för jag gjorde fel. Och står för det tillskillnad från vissa som aldrig verkar lära sig, förstå bättre eller har förstånd.
Mer
3 år 5 månader sedan #1302997 av Geta
Du är alltid bättre än andra, Pimed.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303054 av Nissegossen
Förut idag när jag gick in på viska såg jag innan jag stängde ned chatten att Jocke var inloggad. Han har läst inloggad idag på viska.se. Det var allt för nu, nej vänta, välkommen tillbaka Jocke du är allmänt saknad, du ligger väl inte i respirator och läser, ett måste är några få ord från dig! Du dör inte, ont krut dör slocknar aldrig. Kom igen nu!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303057 av Zoidar

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrat bildstorlek till 300px.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303062 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Krya på dig Jocke och kom tillbaka!

Geta skrev: Du är alltid bättre än andra, Pimed.


Jag sa inte "alla" utan jag sa "vissa andra" och dom är inte så många som tur är. Varför förvränger du mina ord? Tycker du det tillför något viktigt i Jockes tråd där alla vi vill höra av honom och hur han mår? Även du och jag oxå! Om du inte har nåt viktigt att tillföra än att attackera mej och förvränga det jag har skrivit och menat kan du väl tänka en andra gång att jag kanske har goda avsikter med den här tråden? Dessutom "att jag är gladaste" är inte bokstavligt talat utan symboliskt av hur jävla dåligt samvete att jag insåg inte hur allvarligt det egentligen var. Vilket jag skäms för. Det var fel!!
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303069 av memphis
Skönt att få ett livstecken från dig Jocke. Kämpa på nu tills du blir frisk igen. Vi saknar dig!