Arg och besviken!!

Mer
15 år 9 månader sedan #136764 av sannes world
Hej alla vänner!!Min kontakt person skulle komma idag till mig.Kommer en gång i veckan nu(har varit sämre ett tag).Hade bestämt tid och plats.Där stog jag och väntade men ingen kom.Så jag gick hem och då ringde de ifrån "stöd"teamet.Då hade min kontakt semester sedan 1 vecka tillbaka.Men hon hade "glömt"att berätta det till mig.Sedan sa vikarien att hon inte kunde träffa mig utan jag får vänta snällt i 4veckor.Inte nog med det berättade hon att min kontakt person slutar om 3mån på grund av ned dragningar och att jag inte kunde förvänta mig en ny kontakt person.De tyckte att jag var "någorlunda"bra och de hade så många andra klienter att ta hand om . Snacka om att känna sig liten på jorden.Man blir både arg och ledsen när de kör över mig.Jag håller att ställa in ny medicin för min bipolära sjukdom.Och då går humöret upp och ned!!Det går lätt över de närmaste.De får ta skiten!Ska även byta ny psyk-läkare i höst.Trist när man gillar den man har. :(
Mer
15 år 9 månader sedan #136775 av Geta
Svar från Geta i ämnet Arg och besviken!!
Trygghet hänger mycket på kontinuiteten.
Det var dåligt att inte informera dig om semestern.
Mer
15 år 9 månader sedan #136791 av m.
Svar från m. i ämnet Arg och besviken!!
Det var riktigt dåligt av henne att inte informera dig om att hon hade semester. Förstår att du är besviken!
Mer
15 år 9 månader sedan #136839 av Pippi
Svar från Pippi i ämnet Arg och besviken!!
Håller med de andra, riktigt oproffsigt och hänsynslöst.

Har jobbat inom likn för nåt år sen och aldrig att man gjorde så.
Det var också väldigt noga med vem som for, helst samma person och fanns det vikarie så skulle det vara en och samma hela tiden.
Vi var alltid noga med att löpande informera om evt förändringar
  • robert
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #136885 av robert
Svar från robert i ämnet Arg och besviken!!
Det är en osannolik katastrofal struktur i ledningen inom psykiatrin ofta.
Mer
15 år 9 månader sedan #136909 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Arg och besviken!!
Jobbar kontaktpersonen åt landstinget? I så fall är det kanske en kontaktman egentligen. När man oftast talar om kontaktperson syftar det nog på kommunens kontaktpersoner, som är en slags vän, som man får träffa regelbundet. Det är sätt att ge en socialkontakt och har ingen uppgift i själva ens vård egentligen.