Hata psykiatrin.

Mer
13 år 2 månader sedan #375517 av zoegas
Hata psykiatrin. skapades av zoegas
Kasta en jävla handgranat in i deras lya. Fuck dem så illa de gjort mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
13 år 2 månader sedan #375527 av saara
Svar från saara i ämnet Hata psykiatrin.
Vad de än har gjort dig så blir det bara värre om du brukar våld. Vad har de riktigt gjort dig?
Mer
13 år 2 månader sedan #375528 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hata psykiatrin.
Till exempel så är jag tvingad att ha en psykologkontakt med en snubbe som är så verklighetsfrånvänd att han antagligen äter neuroleptika själv. Han ljuger, manipulerar, provocerar och förvränger. Han är nedlåtande och falsk och ibland rent ut sagt elak. Och han har ett ego lika stort som en varmluftsballong och innehåller samma sak. En sann Dr.Jekyll/Mr.Hyde.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
13 år 2 månader sedan #375534 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Hata psykiatrin.
Jag håller med.

[youtube]
[/youtube]
[youtube]
[/youtube]

Heja Karl XII!
Mer
13 år 2 månader sedan #375542 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Hata psykiatrin.

zoegas skrev: Till exempel så är jag tvingad att ha en psykologkontakt med en snubbe som är så verklighetsfrånvänd att han antagligen äter neuroleptika själv. Han ljuger, manipulerar, provocerar och förvränger. Han är nedlåtande och falsk och ibland rent ut sagt elak. Och han har ett ego lika stort som en varmluftsballong och innehåller samma sak. En sann Dr.Jekyll/Mr.Hyde.


Osar narcissist drag här på den personen. Ring upp dem igen o be om att få en ny kontakt person.
Mer
13 år 2 månader sedan #375549 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Hata psykiatrin.
Han är inte narcissistisk. Han är så empatistörd att Ted Bundy hade blivit rädd för honom och en fullständig idiot till människa.

Varför i h-e har denna sida en censurfunktion som ersätter ord? Är vi inte gamla nog att kunna hantera ett fult språk?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻