Genuint onda

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 3 månader sedan #906167 av Fantasio
Genuint onda skapades av Fantasio
Hur många psykopater har du råkat på i vården? En kvinnlig pykniker styr psykaiatrin i Norrrköping med järnhand och hon försökte få mig inlagd. Jag spenderade natten på akutenheten, sedan släpptes jag fri då jag inte var sjuk.

De flesta vårdare är sorgliga individer utan ambition, de är dumma men inte onda. De sitter på expeditionen och sladdrar och surfar på nätet.

Hotas jag av mentalskötare eller läkarklantar anlägger jag moteld. Det var som när jag flyttade från min förra lägenhet, jag skulle få betala för vissa uppkomna skavanker. "Vi gör en deal", sa imbecillen som inspekterade min lägenhet. Inget hände, jag slapp betala. Jag är ett aktat namn i vissa kretsar, min vrede utgjuts endast över nidingar. Detta lärde han sig illa kvickt.

Att vara schizofren må vara ett begåvningshandikapp, men jag är skarpare än den bäste av vårdare. Jag finner mig inte i överlägset beteende, en kall klapp på axeln är det bästa they can muster. Jag kan vanvårdas, men lita på att jag kommer att minnas förövarna. Än så länge slår mitt hjärta, ännu kan jag ta kampen.
Mer
7 år 3 månader sedan #906168 av Geta
Svar från Geta i ämnet Genuint onda
En pykniker är rundlagd och har ett jovialiskt sätt.
Mer
7 år 3 månader sedan #906170 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Genuint onda
Jag känner inga genuint onda människor men ondska har jag stött på
Mer
7 år 3 månader sedan #906176 av Devetdu
Svar från Devetdu i ämnet Genuint onda
Psykopater har jag råkat ut för flera gånger inom psykiatrin, genuint onda? Kanske 2 stycken inom psykiatrin.
Mer
7 år 3 månader sedan #906179 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Genuint onda
Min första psykolog hon var nog psykopat och hade ingen empati för andras intressen och viljor utan utgick från vad hon tyckte att folk "Ska vara"! En elak kärring som nu är chef på psykosenheten där jag går! Nu har jag bra vårdpersonal och är väldigt nöjd men hon som chef kan inte vara lätt för de anställda!
Mer
7 år 3 månader sedan #906180 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Genuint onda
Bland dom ondaste människor av flera andra andra som jag har stött på i mitt liv och drabbats också utav dom var bland annat min mamma och en del i hennes sida av släkten eftersom de såg till att jag blev tvångsinlagd/tvångsmedicinerad våren 1990.