När en patient ska bältas, passar dom på att tafsa på dom?

Mer
7 år 3 veckor sedan #923992 av Nissegossen

cecilia76 skrev: Det är inte så enkelt Ng, hört talas om norrmalstorg syndromet? Ibland är saker och ting komplexare..

Då skulle det vara under en galopperande psykos. Ingen vettig människa skulle gå med på det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 veckor sedan #924168 av Admin1
Idag bältas mest självskadande tjejer. Vid schizofreni kanske 1-2 gånger i livet.
Mer
6 år 11 månader sedan #931855 av Sjukihelahuvudet
Jag har blivit bältad kanske 15 går, har aldrig hänt mig att någon tagit där de inte bör ta. Tycker det är värre vid tvångsinjektioner när de drar ner byxorna på tok för långt och man får flasha allt för typ sex personer..
Mer
6 år 11 månader sedan #931883 av Nissegossen
Trösta dig med att det är intet nytt under, de har sett sådant alltför många ggr. Tror inte personal bryr sig. Jag som patient bryr mig inte heller.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 11 månader sedan #931886 av Geta
När jag fick en injektion 2005, när jag kom in akut tyckte jag att de två manliga skötarna
skämtade opassande, när jag låg där med neddragna byxor.
Mer
6 år 11 månader sedan #931994 av cecilia76
Barn brukar få vaccin injektionen intramuskelärt i överarmen. Varför får psykepatienter den i ändan ?