Om man byter stad inom Sverige, lämnar dåvarande psyk

Mer
6 år 5 månader sedan #993608 av Admin1

Carmen Al Kebab skrev:

Admin1 skrev: Bry er inte om Kebaben han är scientolog och skriver därför en massa negativt om psykiatrin för att det skall synas på Google. Han upprepar samma sak hela tiden också. Han skriver här som om han har ett uppdrag och det verkar inte spontant.

Vad tycker du om flashback då? Knappast att alla är scientologer på flashback, där skriver nästan alla vad dem tycker oavsett forumsektion... Reklamation bryter också mot reglerna på flashback, så den idén kan du skippa.

Ryssland mot USA?

Scientologer skriver över allt för att ge sken att stort missnöje mot psykiatrin finns. De driver massor av olika sajter av samma anledning. Du upprepar också samma saker hela tiden och halvspammar. Sedan försöker du intala folk att Viska drivs av psykiatrin. Bara scientologin har den inriktningen. Varför inte erkänna att du är scientolog när du är det.
Mer
6 år 5 månader sedan #993615 av Carmen Al Kebab
Man kan inte förneka att man får Ryssland mot USA vibbar... Jag utgår ifrån min egen livserfarenhet samtidigt som jag ser vad kritikerna och psykiatriälskarna skriver... Det båda sidorna har gemensamt är att det finns inga starka bevis, man får helt enkelt fråga sig: Vad låter rimligast och vad är mina erfarenheter?
Mer
6 år 5 månader sedan #993618 av Admin1
Om du har rätt skulle alla andra här ha samma erfarenheter inklusive mig. Din kritik är konstruerad och präglad av antipsykiatri. Din kritik är groteskt felaktig som antipsykiatrin och inte verklighetsanpassad till att psykiatrin drivs i Sverige av folket via landstingen.