Vilka chanser har jag att stämma psyket?

Mer
5 år 2 månader sedan #1132083 av Geta
1998 var jag inne för Länsrätten, då jag var inlagd med LPT. Rätten trodde mer på min advokat än på överläkaren som ville att min LPT skulle fortsätta. Jag blev utskriven.
  • Sociognome
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1132089 av Sociognome
Svar från Sociognome i ämnet Vilka chanser har jag att stämma psyket?

Geta skrev: 1998 var jag inne för Länsrätten, då jag var inlagd med LPT. Rätten trodde mer på min advokat än på överläkaren som ville att min LPT skulle fortsätta. Jag blev utskriven.

Det var värst!
Du kan skatta dig lycklig att dom inte stekte dig sönder och samman, det är dom annars ökända för att göra.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Sociognome.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132112 av Kloppe
1998 var Sverige fortfarande flummigt och mjukare. Nuförtiden är allt inom vård och försäkring o.s.v mycket hårdare och tuffare.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 2 månader sedan #1132113 av Amandara
Jag ringde parientnämnden en gång. De höll med läkaren så där fick jag inget stöd. De värnar om sitt eget system. En tog mig på bröstet en gång....när hon skulle mäta blodtrycket. Tycker de kan vara lite känsliga för ens integritet. Man är ingen kötthög som de kan tavla på hur som helst. De ska inte kränka ens känsliga zoner. Tyckte inte om henne som kp. Hon var allmänt klumpig. Vidareutbildade sig till socionom från psykiatrisjuksköterska.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1132122 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vilka chanser har jag att stämma psyket?
Jag ringde polisen från psyk när jag var tvångsvårdad och beordrade dom att komma hämta mig!
Last edit: 5 år 2 månader sedan by RainDrops.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1132191 av Admin1
Vad sa polisen?
Det var en kille här som ringde psyket och anhöll om att bli avrättad. Han fick nästan LPT.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.