Vad gör en akutenhet?

Mer
3 år 1 månad sedan #1328987 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad gör en akutenhet?
Det här med din ångest är besvärligt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328988 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad gör en akutenhet?
Det verkar vara det samma med ångesten för Drummer.
Mer
3 år 1 månad sedan #1328995 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad gör en akutenhet?
Ångest är ju plågsamt. Jag har en kp jag kan ringa på kontorstid. Han ringer tillbaka när han kan. Jag ringer rätt sällan och mest om medicinrecept. Men det att jag KAN nå honom gör. Att jag liksom inte behöver ringa. Jag vet att jag kan nå honom om jag behöver. På kontorstid det är förbehållet. Han har oxå rätt till fritid. Men det att jag vet att jag kan ringa gör att jag står ut när jag mår dåligt. Jag kan vänta till imorgon.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1329038 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad gör en akutenhet?
Min kp är helt hopplös när det gäller att svara i telefonen. En värsta sortens latmask. Då får man härda ut, eller ringa AE och gråta en skvätt. Jag härdar oftast ut.
Mer
3 år 1 månad sedan #1329066 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Vad gör en akutenhet?
När jag har haft ångest brukar jag gå ut och promenera, oavsett tid på dygnet.. det hjälpe och sen kan jag sova.. 30 minuter brukar jag satsa på!
Mer
3 år 1 månad sedan #1329078 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Vad gör en akutenhet?
Tråkigt Fantasio. Psykiatrin är väldigt ojämn kvalitetsmässigt, det har jag oxå märkt. Man kan iofs be om att byta kp. Men det är delikat och man måste våga. Det borde jag ha gjort mycket tidigare för jag har oxg haft stolpskott som kps. De kan ju brinna LITE för sina jobb iallafall.