Någon försöker skapa schizofreniska symptom med teknik

  • Din vän
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 månader sedan #9204 av Din vän
Jag vill även tillägga att du måste vara stark. De spionerar som bekant på dig och ser därmed tortyrens effekt , du måste agera helt normalt, gå upp tillsynes opåverkad av deras tortyr och bete dig helt som vanligt. Detta kan i bästa fall leda till att de helt och hållet avbryter sina operationer (de har enligt uppgift upp till öronen med offer, men ack för lite personal), men även i värsta fall att de trappar upp tortyren. Som sagt, var stark , så talas vi vid senare ang ev. retaliationer.
Mer
19 år 3 månader sedan #9223 av Gestur
Jag finner det inte särskilt troligt att Jack Roos eller Din Vän har blivit utsatta för audiotortyr. Det skulle vara alltför lätt att avslöja med en ljudnivåmätare. (Jag har läst flera kurser i teknisk akustik vid Chalmers)

Om ni ändå vill utväxla krypterade meddelanden är det enklaste sättet att ni båda skaffar webmejlkonton hos <!-- w --> www.safe-mail.net <!-- w -->. Annars kan man använda PGP som finns i en gratisversion hos <!-- w --> www.pgp.com <!-- w -->. Läs på dokumentationen noga, främst för att inte riskera att lämna ut den privata nyckeln av misstag.

Hälsningar
Gestur
Mer
19 år 3 månader sedan #9225 av Gestur
Om någon är intresserad av akustiska mätinstrument rekommenderar jag den här länken: www.bksv.com/
  • Airplane
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 månader sedan #9283 av Airplane
Du har en allvarlig störning sök hjälp :S