Vad har du mist, vad har du vunnit?

Mer
4 år 5 månader sedan #1200519 av Slyngelsnubben
Har förlorat mina pengar, min lägenhet, mig själv, min karriär... är iaf drogfri idag och jag har inte förlorat några vänner eftersom att ingen vet att jag är sjuk men jag lever isolerat och ”gömmer” mig. Ingen vet vad som hänt och det är skönt har också fått en liten hund
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200526 av memphis
Som ovanstående ungefär, fast jag har alltid haft en bostad. Har aldrig varit hemlös i hela mitt liv.

Vad jag har vunnit är väl två saker. Dels när jag fick sjukersättning, och sen när mina studielån blev avskriva.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200655 av Admin1
Hur länge studerade du memphis?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1208915 av Fantasio
Nu känner jag mig nedslagen, jag tänker på vad jag mist. Jag betalar inte mina räkningar själv. Jag har inget jobb. Jag har dålig ekonomi. Jag har ingen flickvän. Jag har inga statusprylar. Det är inte mycket man har att komma med. Jag var synnerligen vältränad och hade god ekonomi. Vidare hade jag mina romanser. Kvar blev just ingenting.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208949 av memphis
Admin, jag studerade i 3 år på Universitetet. Bortkastat naturligtvis, men jag är ändå nöjd med min utbildning, även om det saknades 5 poäng till examen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208968 av wasp
Vunnit?? Har aldrig varit bostadslös, men vunnit?? Snarare mist en kåk på Norrlandet (skulle ha fått minst 3 mille för den idag), min utbildning, min yrkeskarriär, mitt vuxenliv, en skälig lön att leva på, samt hela kärnfamiljen. Syskonbarn och syskonbarnbarn finns, men de skiter totalt i mig. Ensam ska du gå utan spår verkar det som!