När insjuknade du?

Mer
7 år 9 månader sedan #843803 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När insjuknade du?
Hade postanvisningen från försäkringskassan i plånboken och gick och beklagade mig för morsan när jag hade insjuknat och sade till henne, jag har inga pengar. Hon frågade mig, men får du inte från försäkringskassan? Jo, men det är ju inte mina pengar, jag har ju inte jobbat ihop dem själv. Jag visade henne och hon sade, gå nu och hämta pengarna de är dina!
jag traskade iväg till posten och hämtade ut dem. Också jag hade det i mig att jag skulle jobba och göra rätt för mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 9 månader sedan #843806 av Geta
Svar från Geta i ämnet När insjuknade du?
Hade kunnat ta ut pension från det jag var 19 år.
Mer
7 år 9 månader sedan #843811 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När insjuknade du?
Jag har också en arbetsmarknadsförsäkring som är ett tillägg till pensionen som är en annan försäkring än den som var när jag var under 65år. Jag har bara fått gott utav att vara med i facket. Jag hyrköpte min första dator genom ett lån där facket stod som garant för lånet och jag betalade en gång i månaden av på lånet och efter något/några år var jag skuldfri och köpte loss datorn för 500kr. Då var den min. Sammanlagt lade jag ut 14.500kr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 9 månader sedan #843812 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet När insjuknade du?
För 500kr, kan man idag få tag på en dator till det priset.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 9 månader sedan #843822 av Foralskad
Svar från Foralskad i ämnet När insjuknade du?
Fantasio; Jo den påminner mycket om schizofreni...
Mer
7 år 9 månader sedan #843867 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet När insjuknade du?
Hade nog lite känning som barn.....bla vikten gick upp och ner och annat. Trodde drömmar var sanna, hade felaktig kroppsbild och lite skit